Pressemedarbejder søges til Enhedslistens folketingsvalgkamp i Århus

Enhedslisten i Århus søger en medarbejder til folketingsvalgkampen med erfaring i pressearbejde, sociale medier og videoproduktion.

Stillingen indbefatter forberedelse af politiske udmeldinger, pressekontakt, politisk sparring med kandidater og medlemmer – særligt i relation til kommunikation rettet mod sociale medier.

Du vil indgå i et samarbejde mellem folketingskandidater i Århus samt frivillige kræfter.

Du skal have politisk tæft og erfaring med sociale medier og produktion af videoer til brug på disse. Fleksibilitet, selvstændighed og sans for at arbejde på tværs er et plus.

Vi tilbyder dig:

At du kan være med til at styrke Enhedslisten i Århus og dermed på landsplan og skabe synlighed i et hektisk mediebillede.

Om stillingen:

Stillingen er tidsbegrænset til 4 uger.

Stillingen aflønnes med Enhedslistens enhedsløn svarende til gennemsnittet af en faglært metalarbejders løn i København.

Enhedslønnen er p.t. 35.563kr./måned for 37 timer/uge inkl. fritvalgstillæg på 3,4%, hvilket svarer til gennemsnitslønnen for en metalarbejder i København. Lønnen stiger pr. 1/4 med ca.2%.

Vi lægger vægt på at fremme ligestilling i forhold til køn og etniske grupper, ligesom Enhedslisten giver fortrinsret til jobsamtale til ansøgere med funktionsnedsættelse. Det betyder, at hvis der blandt de bedst kvalificerede er personer med funktionsnedsættelse, bliver vedkommende altid indkaldt til en samtale.

Du skal være/blive medlem af Enhedslisten. Stillingen kan evt. deles mellem to personer.

Du skal være indstillet på at kunne tiltræde fra dag 1, når valget udskrives.

For yderligere information kontakt Lisbeth Uhd: lhu@stofanet.dk eller mobil 30428187.

Ansøgningsfristen er 1. februar 2019 kl. 12:00 – samtaler forventes afholdt i uge 6-7.

Stillingsopslaget kan også hentes som pdf her.