Sommerfest med kultur og politik

Enhedslisten byder alle velkomne til sin sommerfest i Aarhus

Politik behøver ikke være kedeligt. Og det bliver det bestemt ikke, når Enhedslisten inviterer til sommerfest i Aarhus, hvor politik, gøgl, musik, mad og drikke blandes til en forrygende cocktail.

Alle er velkomne til at deltage i sommerfesten:

Lørdag d. 20. august kl. 16.00 i Mindegade 10, Aarhus C

Pressemeddelelse 16.8.2016, Lisbeth Uhd, Enhedslisten Aarhus Midtby

Eftermiddagens program foregår ude i gården. Her kommer musikgruppen Silvio og spiller latin-amerikansk musik og skaber god stemning i gården. Derefter er der lagt op til et godt grin, når gøgleren Jon G. Lør står for “Musik og gøgl – med og uden mening”.

Ind i mellem de kulturelle indslag bliver der mulighed for at diskutere politik og politiske emner i en afslappet atmosfære. Til stede vil være folketingsmedlem Nikolaj Willlumsen, valgt for Enhedslisten i Aarhus, samt Jette Jensen og Maria Sloth, byrådsmedlemmer for Enhedslisten i Aarhus.

“Vi holder vores sommerfest som et åbent arrangement, fordi vi i Enhedslisten gerne vil i dialog og snakke med andre og desuden have det sjovt sammen. Og så har vi en tradition for at holde nogle gode og sjove fester,” siger Lisbeth Uhd fra Enhedslistens Midtbygruppe i Aarhus.

Kl. ca. 18.30 bliver grillen tændt. Brød og salat kan købes for 20 kr. mens man selv medbringer kød, fisk eller andet til grillen. Drikkevarer kan købes. Resten af aftenen holdes indendøre, hvor Nikolaj Willumsen holder festtalen. Det Røde Kor synger, hyggepianist Calle Møller underholder og lægger op til små overraskelser, og digteren Thomas Dal læser nogle af sine digte.

Arrangør: Enhedslisten i Aarhus, i Aarhus Øst og Midtbygruppen

Kontakt: Lisbeth Uhd – Tlf. 30 42 81 87